Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

Cine sunt eu… 29/03/2010

Filed under: Uncategorized — rouamuntilor @ 10:08 pm

Debbie mi-a adus aminte de cantarea pe care am compuso in urma cu cativa ani impreuna cu Lidia si Ovi. O zi de munca impreuna cu echipa :)) (EU, Lidia, Ovi si Debbie) si pana la urma a iesit asta:

http://www.trilulilu.ro/cetatepemunte/4b2d2ac4eecc34

 

One Response to “Cine sunt eu…”

  1. dulcik Says:

    Buna ai un blog foarte interesant si il citesc in fiecare zi.
    Te-ar interesa un link exchange cu blogul meu http://www.blog-feminin.blogspot.com?
    Daca da astept un mail pe adresa dulcik_iubita_89@yahoo.com cu numele cu care vrei sa te adaug
    O zi buna


Lasă un răspuns

