Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

Astazi… 20/02/2010

Filed under: Uncategorized — rouamuntilor @ 8:29 pm
Tags: , , , ,

…mi-am luat castile si am plecat. Am plecat sa explorez si sa-mi revizuiesc imaginea asupra orasului meu natal. De cand am venit acasa nu am iesit in oras, nu am iesit sa ma plimb, sa ma mai intalnesc cu prietenii…am preferat sa stau in casa, sa ma plictisesc pentru ca stiu ca imi va fii dor de asta asa ca am profitat de aceste zile libere, dar cum creierasul, pentru a functiona chiar si cand se plictiseste, are nevoie de oxigen, si nu a fost de ajuns doar sa edschid geamul din camera mea minunata si sa scot capu sa ingjhit o gura de aer de munte, nu, a trebuit sa sar din pijamalelel mele uber comode si sa ma imbrac in haine « de oras ». Mi s-a parut riscant prima data »daca ma intalnesc cu cineva cunoscut ? daca ma cheama la un suc ? io n-am chef de din astea », dar pana la urma m-am riscat si a iesit destul de bine, zic eu. Si cum eram pe drumul meu explorator, cu capul intr-o parte si-n alta sa vad ce mai e nou, m-am intalnit cu mult iubita mea teacher care parca e din ce in ce mai frumoasa, cu niste ochi albastri perfecti, machiati cu un machiaj si el la fel de perfect si cu 3 copiluti dupa ea.Ma bucur nespus ca ne-am reintalnit ! Cum am stilul, mai nou, sa ies din casa cu parul ravasit intentionat, parca nearanjat, lumea se uita la mine ca la felul 14, dar mi-a placut asta…cred ca aveam nevoie de putina atentie. Un lucru foarte interesant pe care l-am ami observat a fost ca toata lumea se iubeste in orasul asta, numai cupluri peste tot.Ori e acuma nebuneala asta de dupa Valentine’s day de toata lumea s-a cuplat, ori chiar Petrosaniul e plin de dragoste . A fost placuta mica mea plimbare. Ma bucur ca mi-am reimprospatat imaginea despre Petrosani, despre oamenii crae traiesc aici, ma bucur ca mama mea mi-a facut placinta preferata cu branza, ca aerul e mereu la fel de curat si tare, ca sunt in camera mea, in patul meu minunat…si totusi de abia astept sa ajung a Cluj…iubitul meu Cluj !

 

Lasă un răspuns

