Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

Reverie 01/02/2010

Filed under: magic,Uncategorized — rouamuntilor @ 5:30 pm
Tags: , , ,

Uneori am impresia ca toata eruditia e degeaba! La ce bun ca totul e in plina degringolada? Tosi se tin de matrapazlacuri, incep sa cred ca nimica nu  e just…

Mi-i dor de anii copilariei mele, cand nu ma interesa de ce se intampla in jurul meu, ma interesa doar de jocurile mele, unde imaginatia mea era utilizata la maxim, de prietenii mei, cu care daca stau bine sa ma gandesc nu am mai vorbit de mult. Prietenii copilariei mele,de care ma leaga atatea amintiri placute, cum ne urcam prin copaci cand venea primavara si ne ascundeam unul de altul, cum „calaream” tevile de gaz dovedind cat de buni suntem la echilibristica, cum sapam in pamantul moale cu ciocane speciale labirinturi pentru bile, cum iarna faceam cazemate din zapada…

Ma incearca un sentiment de reverie cand ma gandesc la tot ce a insemnat copilaria mea, prietenii mei : Iza, Morghit, Gabi, Iulia,Andi, Vlad,… acuma toti suntem adulti, unii au copii, altii ca si mine plecati in alte orase la studii…cum timpul trece si uitam unii de altii. Cat de mult mi-ar pacea sa ma revad cu vechii prieteni, sa ne amintim de acei minunati ani ai copilariei, cand grijurile nu ne afectau, totul era perfect, nimic nu putea interveni intre noi si dorinta de a ne juca !

Dar acum am crescut…

 

Lasă un răspuns

