Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

18/01/2010

Filed under: studentiada — rouamuntilor @ 1:28 am
Tags: , , ,

Cred ca una dinstre cele mai grele lucruri pe care va trebui sa le fac, cu durere in suflet, cu un dor care de acuma incepe sa ma doara, e sa ma despart de locul unde cele mai frumoase ganduri, cele mai frumoase discutii la telefon, cele mai placute clipe petrecute si nepetrecute, cele mai minunate eliberari:)), locul unde pot sa discut cu eul meu in liniste, sa ma regasesc, sa elimin stresul, locul in care pot sa inchid usa si sa ma simt in siguranta, in care pana si laptopul meu se simte bine,locul unde am scris cele mai multe posturi…ah…bun, spuneam ca una dintre cele mai grele lucruri pe care va trebui sa le fac va fi sa ma despart de buda mea de pe Hameiului 6! ATAT! 😀

 

Lasă un răspuns

