Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

28/12/2009

Filed under: Uncategorized — rouamuntilor @ 1:10 am

Baliverne si abureli….oare ce sens au toate cuvintele, cu ce sentimente sunt incarcate? ce se ascunde in spatele unui „imi este dor de tine?” de cine ti-e dor? de mine? de care mine? de…mine? de eu?  oare gandim ce spunem? mie imi este dor, dar cand zic ca imi este dor zic ca-mi este dor de prezenta ta alaturata prezentei mele sau…de fiorii produsi de atingerea ta shubra…sau…ce tot zic? habar nu am!

mnda…si uite ca s-a terminat si 2009… oare ce-mi rezerva 2010? sper doar sa ma descopar din ce in ce mai mult, sa aflu mai multe despre mine…se zice ca suntem complexi…cat de complexi? vreau sa stiu, vreau sa stiu mai multe decat Faust fara sa-mi vand sufletul, vreau sa stiu nimic vreau sa stiu totul!Vreau sa fiu o Samia faustica…Faust ftw!

deci…noapte buna:)

 

Lasă un răspuns

