Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

Impresii(11.11.2008) 03/12/2009

Filed under: magic,moroconasenii,studentiada,Uncategorized — rouamuntilor @ 12:17 pm

Si acuma ar trebui sa scriu un text elaborat ca deh, sunt la Litere; multe cuvinte pompoase, cat mai intortocheate, expresii cat mai ciudate…Nu voi face asta, o fac destul in fiecare zi. Am nevoie de o pauza…

Si uite ca am reusit sa ma intergrez in marele Necunoscut, mi-am gasit locul meu, prietenii(inca mai caut), mi-am facut obiceiuri…Plecasem de acasa cu o frica groaznica fata de noul pe care-l aveam in fata mea, dar acuma, e…cotidian; imi este dor de multe din lucrurile vechi; dar nu las ca dorul sa ma opreasca sa ma bucur de ceea ce construiesc si voi construi in „Za Big City”.

Orizonturile sunt uriase si eu sunt nerabdatoare sa ma indrept catre ele. Indelungi au fost framantarile mele magice sunt asteptarile…nu regret nicio decizie luata pana acuma. Anii studentiei sunt minunati…

Desi au trecut nici 2 luni de la inceperea facultatii, informatiile acumulate pana in acest moment sunt enorme,dar le savurez ca pe un ceai fierbinte intr-o dimineata geroasa(acuma e groaznica de frig afara)

Ma bucur la infinit de decizia luata de a-mi petrece anii studentiei in Cluj-Napoca.

I *heart* Cluj-Napoca

 

Lasă un răspuns

