Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

30/11/2009

Filed under: magic — rouamuntilor @ 1:13 pm
Tags: ,

Sunt fericita…

-Pentru ca am descoperit 100 greatest rock songs since ’90

-Pentru ca mi-a iesit „he love you” la life box

-Pentru ca am cele mai tari colege de apartament

-Pentru ca am cele mai tari colege de facultate(Cristina si Laura)

-Pentru ca mananc tort diplomat

-Pentru ca imi place melodia pe care o ascult(GooGoo Dools-Slide)

-Pentru ca sunt o varza(:D)

-Pentru ca am primit Rafaello de ziua mea

-Pentru ca e soare afara

-Pentru ca la iarna  invat sa ma dau cu snow-ul

-Pentru ca sunt iubita si iubesc

-Pentru ca am prieteni grozavi

-Pentru ca weekendurile sunt din ce in ce mai faine

-Pentru ca port pijamaua mea favorita

-Pentru ca vine vacanta

-Pentru ca….sunt EU!

 

Lasă un răspuns

