Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

Stupid! 26/11/2009

Filed under: Uncategorized — rouamuntilor @ 4:30 pm

Admit ca nu-mi place sa dau sfaturi si totusi o fac, ce stupid…imi place sa ma aud vorbind ?

Iubesc si totusi nu-mi pot manifesta iubirea, stupid, prostesc…firesc ? Ma inchid in mine si nu ma mai recunosc…ma macina lumea, societatea cu ideile ei care nu se potrivesc deloc cu ale mele…vreau sa schimb ceva si nu pot…complicat…stupid.

Imi este dor de vremea cand scriam…candi mi era teama sa spun ce simt, cand eram firava si naiva… m-am schimbat…m-am pietrificat…cine-i vinovat ? Eu, tu… ?

Imi este dor de Samia calma, copilaroasa, de neinteles, « cu ideile ei » …

Aberez ? nu…sunt doar pierduta in degringolada…incatusata de lianele junglei de asfalt…acuma un an scriam impresii despre primele luni in Cluj(o sa-l public alta data), cum imi doream sa nu ma schimb…si m-am schimbat…nu din cauza Clujului…din cauza mea, a ta…ma intreb daca m-am schimbat in bine…sau in rau…daca raceala mea, impietrirea mea, curajul meu sunt lucruri bune..voi ajunge undeva ?…stupid…

Dap…am devenit melancolica…miserupista si exagerat de narcisista…se zice ca primul pas spre vindecare e sa admiti ca esti bolnav…io ce fac ? Nu vreau sa ma vindec…imi place asa…si totusi vreau sa fiu ca si inainte…

Puncte, puncte…

Puncte…

 

Lasă un răspuns

