Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

somn… 20/11/2009

Filed under: Uncategorized — rouamuntilor @ 6:57 pm

Incep sa apreciez din ce in ce mai mult cele cateva minute pe care le petrec in pat dupamasa(asta cand am timp). Cel mai putin stau vreo 20 de minute cu ochii inchisi sa ma mai relaxez putin dupa o zi agitata de facultate, biblioteca sau munca si stiind ca petrec atata de putin in pat incerc sa nu misc nici macar un muschi pentru a ma putea relaxa in totalitate, dar in acelasi timp incerc si sa nu adorm, pentru ca nu am mai ridic din pat. E o adevarat batalie cu mine insumi atunci cand jumatatea de ora acordata e pe sfarsite si, chiar daca ma gadila un fir de par sau ma mananaca nasul incer sa nu ma misc pentru a ma mai bucura de cele cateva minute pe care le mai am de petrecut in acea pace si liniste.

Imi place sa fiu ocupata, sa nu vad cum trece viata pe langa mine degeaba, dar in acelasi timp e foarte obositor.

Ma repet: e foarte obositor sa fiu eu…Samia!

 

 

Lasă un răspuns

