Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

Alerg… 12/11/2009

Filed under: Uncategorized — rouamuntilor @ 12:10 pm

Da, sunt genul de persoana care foloseste muuulte puncte(…)… si in examene imi vine sa pun puncte, ceva de genu: „hai ca deja stii astea, la ce mai tre sa ti le zic si io!”.In acest moment as vrea ca toata viata mea sa fie formata numai din puncte, puncte.Is satula de cuvinte…cel putin eu am auzit prea multe cuvinte, si eu la randul meu am zis prea multe…in our days fiecare stie sa manevreze bine cuvintele…eu..aleg sa tac, chiar daca aleg si sa vorbesc mult.

As vrea sa iau o pauza de la mine, o pauza de la Samia…sa-mi creez alta persoanlitate, diferita de mine, sa-mi creez alte cercuri de prieteni(nu ca m-as fi saturat de cei vechi), sa gandesc altfel…sau nu.

it’s so hard to be me…u don’t wanna know!

(nu-mi prea place sa asociez titlurile cu continutul:d)

 

Lasă un răspuns

