Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

Super hiper mega trip 31/10/2009

Filed under: Uncategorized — rouamuntilor @ 6:59 pm

Ei bine, am ajuns sa fac a doua oara Cheile Turzii, grazie prietenilor care au binevoit sa ma „fure” si pe mine:D

A fost foarte tare dar si putin dezamagita, dezamagita de mine ca nu imi venea sa cred ca am obosit in primele 20 de minute, nu imi mai venea sa urc…trist…dar mi-am revenit mai apoi…:D

Am avut parte de niste privelisti foarte tari, o vreme geniala, si companie placuta, cu multe rasete. Planuim ca sa mergem si in Cheile Bicazului…sa vedem daca mai tine vremea cu noi:D

Tot traseul a durat 4 ore, cei drept ne-am miscat rezonabil, cu pauze normale(fetele am fost moarte:-„) dar cand am ajuns la locul dorit am uitat pur si simplu de oboseala….

Sper sa mai fie astef de iesiri, m-a incarcat cu multa energie pozitiva, aveam nevoie dupa atata munca, citit, facultate, stres…eh…ca si stundetii…a meritat din plin sa lipsesc de la cursul practic(reading) de vinerea asta.

P.S: Inca ma chinui sa-mi dau seama cum se pun poze:D soon I tell you, soon!:D

 

Lasă un răspuns

