Rouamuntilor's Blog

Blog neinspirat!Magic.

12 haine pe cuier!!! 29/10/2009

Filed under: studentiada — rouamuntilor @ 6:52 pm

Nici engleza nu mai stiu sa scriu->ma plictisesc de mor. Ma enerveaza la culme faptul ca nu inteleg ce tot bolboroseste profa de Stilistica. Mi s-a blocat si mana pe pix, nu mai vrea sa „curga” pe foaie cum curgea inainte.As manca o ciocolata->conditional-optativ…casc…aaaaa….lene, ma distreaza ca eu scriu la curs ce-mi trece prin cap in timp ce toti ceilalti se streseaza sa isi ia notite…viata cruda:D

Cristina se da cu balsam si imi face avansuri…

Profa face glume proaste…ha?ha?ha?

12 haine pe cuier…Ma uit la profa  de parca as intelege tot, cand , defapt, gandul meu e mult prea departe de a o intelege. Daca ar fii toate cursurile asa m-as lasa de facultate…Sunt la litere…eeee:>literata, filozoafa…idei…nema…mai stau la un curs

Kinderul bueno din geanta urla sa-l mananc impreuna cu sandwichul …

Imi curge nasul.Am nevoie de un servetel…e criza dom’le, n-are nima servetele….inca 1 curs si apoi ma voi bucura de viata…iei…viata…bucurie,,inca 1 curs…

11 haine pe cuier!:D

 

One Response to “12 haine pe cuier!!!”

  1. Dan Says:

    kinder bueno cu sandwich? super combinatie


Lasă un răspuns

